Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-08, 10:45   #8
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: spiser og spiser

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke komme opp i 15 gram? Da kan dere jo umulig spise nok grønnsaker? Spis feks. tomater og løk, mer grønnsaker til middagen og de andre måltidene. Velg de grønnsakene med mest karbo om dere sliter.

Jeg tror faktisk ikke det er sånn at jeg ikke KLARER det... Men underbevistheten min VIL ikke....

Jeg blir alltid så REDD karbo, når jeg holder på med "dietten" (livstilen)...

Husker jeg slet veldig i 2004 også.... Fikk ganske mange pekefingre av både deg og Nille m.fl.....

Jeg spiser litt løk og sopp, en tomatskive og et par agurkskiver, og til middagen pleier jeg å spise litt brokkoli... Også har jeg issalat til noen av måltidene...

Der de få karboene mine kommer, er nok i dressingen på salaten og det sukkerfrie syltetøyet og CC jeg har på eggepannekakene...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat