Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-08, 15:26   #138
Nybegynneren
Juniormedlem

Nybegynneren sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Nybegynneren er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Heisann, det er en stund siden jeg har skrevet i denne tråden nå.

Jeg har veiedag i dag og har gått opp 600 gr. Det var utrolig skuffende iom at jeg var på julebord på fredag og spiste pinnekjøtt og dessert men allikevel var i ketose når jeg kom hjem. Jeg har i grunnen vært i ketose hele tiden...
Men dette gjør meg bare sterkere når jeg leser alle innleggene her inne - det er utrolig inspirerende når det er så mye flinke folk her inne

Jeg spiser nok for lite fett og har nå kjøpt MCT-olje. Er det noen som har peiling på hvor mye vi bør ta til dagen? I går hadde jeg en halv ss i forbindelse med frokosten og en halv ss i forbindelse med middagen.

Jeg har ikke trimmet så mye - gått litt turer av og til, men nå har jeg kjøpt meg ellipsemaskin som skal brukes mens mannen og eldstesønnen ser sport (det er utrolig hvor mye sport de sender på skjermen)
Håper dette også kan hjelpe til å gå litt "fortere" ned - jeg har nemlig en kjole hengende i skapet som jeg har lyst til å passe i april

Hvordan går det med dere da

Nybegynneren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketosekuren. Start 5 november 2008. Ny start 9 november 2009. Svar med sitat