Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-08, 23:36   #15
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser og spiser

Jeg tror ikke at den kommer i sparebluss pga av for lite grønnsaker, eller for lite karbs. Jeg tror derimot at for lite fett vil sette den i sparemodus. Det er viktigere med fordelingen - hvor mye fett en inntar i forhold til proteiner og karbs.

Det beste er selvfølgelig å spise ren mat. Og da er det kjøtt/fisk, fett, egg, grønnsaker som er fornuftig å spise. Da vil en muligens kunne få problemer med å få i oss nok karber.

Men det er jo også karbs i de fleste søtningsmidler, ost, meieriprodukter osv. Dersom vi begir oss ut på baking så vil det være endel karbs der også.
Dersom vi bruker tid på å finne ut hva som hindrer vår fettforbrenning (det er veldig individuelt) og holder oss borte fra det tror jeg at VEKTMESSIG vil spille liten rolle hvor karbene kommer fra. Hvis vi i tillegg passer på å ha rette fordelingen vil vi gå ned i vekt, også under 15 karber til dagen.

ERNÆRINGSMESSIG, derimot vil det nok være en fordel å la de fleste karbene komme fra grønnsaker.

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat