Tråd: Oopsie-roll
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-08, 09:17   #173
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Stupedama, her.

Prøvde du å krydre dem, Stella? Jeg laget dobbelt porsjon, krydret halvparten med litt salt, oregano og noe annet - den andre halvdelen hadde jeg splenda i. De smakte egentlig veldig lite, og kunne ikke merke eggesmak. Men det var så deilig å ha noe å putte pålegg på! La dem i hver sin boks i kjøleskapet og smurte meg 2-3 ettersom jeg hadde lyst på, med økologisk peanøttsmør (inneholder ikke sukker, bare peanøtter, salt og olje), men jarlsberg/sennep, med krem og bittelitt sukkerfritt eple/pæresyltetøy (fra lerum, veldig godt!). Nå har jeg kjøpt sylte også. Synes det er deilig å vite at det er eggeproteiner i lappene, så gjør det ikke så mye om det ikke er så mye protein i pålegget.

Men for all del, det er lov å ikke like dem, altså. Man klarer seg jo fint uten. Brød vil jeg ikke kalle det, men noe å holde maten i. Det hadde jeg visst savnet

Jeg brukte de som pølsebrød forrige søndag jeg

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat