Sv: Hei! Ny her inne!
Du tar opp noen veldig vesentlige punkter her.
For det første så er det vanskelig å vite hvor gode resultater en PT kan hjelpe meg med å oppnå så lenge man ikke vet hvor dyktig han er i faget.
For det andre er det jo om man vil klare å sette ut i livet det han/hun prøver å formidle. Om jeg skulle velge å bruke så mye penger på en PT så ville jeg nok vært svært lydig og fulgt anvisningene hans/hennes, hvis ikke hadde det vært bortkastede penger.
Jeg har bestemt meg for å prøve å kjøre igjennom RYP svært dedikert de 13 ukene som grunnprogrammet + ekstrem muskelvekstprogrammen varer, for så å gjøre opp status. Jeg kan etter en uke eller to på RYP få PT/treningsveileder til å se over teknikken min. Men siden RYP har såpass få sett så skal jeg begynne rimelig lavt på vekt og konsentrere meg om å ha full kontakt med musklene hele veien, ta det pent og rolig.
Hvis jeg etter de 13 ukene ikke er fornøyd med hva jeg har fått til på egen hånd skal jeg ta PT opp til ny vurdering.