Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 12:14   #62
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Har du en fetisj Aline, eller hvorfor får du vann i munnen av kjoler...?

Jeg ble inspirert av denne tråden, så nå har jeg ryddet i buksene mine. Og jammen får jeg på meg olabuksa mi og den buksa som mannen min synes ligner på en omsydd gardin... De grønne skoene jeg kjøpte på fredag er perfekte til de lyse olabuksene, så nå trenger jeg bare en grønn stilig topp... (baller på seg dette...)

Jeg har to bukser på vent, som jeg får igjen i livet, men som det buler litt valker over. Det er hverken pent eller behagelig, så de skal få vente litt.

Og samtidig med yrheten av å "få nye bukser", så er det også litt trist å måtte si farvel til andre kjære bukser. Men-men, kanskje noen andre får glede av dem! Olabuksa mi med grå og brune lapper nederst på "slengen" synes jeg er skikkelig kuule, og lurer nesten på om det går an å sy dem inn. Men de er for store overalt (beina, rumpa, magen), så da er det sikkert ikke så lett. Men om noen ønsker seg en slik bukse i str 46, så gi et pip! Jeg kan sende jeg! Stafettpinnen går!