Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-08, 16:05   #14
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Hvor mye vann drikker dere om dagen på ketolysedietten?

Drikker mellom 2 og 3 liter, pluss noen store kopper av forskjellig urtete. Har et halvliters glass med meg det meste av dagen.

I motsetning til de fleste over drikker jeg lunkent vann.
Jeg heller kaldt vann opp i glasset + litt kokt på toppen. Veldig behagelig når en har vent seg til det.

Det var en ayurvedisk lege som anbefalte meg å drikke lunkent vann. Og da kom jeg på at jeg har hørt flere innen alternativ medisin som også har sagt det; at kroppen har bedre av lunkent vann enn iskaldt. Kanskje indre organer får litt sjokk hvis en bøtter nedpå med store mengder isvann? Små mengder fordelt over dagen blir jo en annen sak …

Synes det er vanskelig å la være å drikke så mye om kvelden. Og jeg må alltid opp en gang i løpet av natten.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat