Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 14:13   #18
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Denne har bare 2 gram karber per 100 gram, og er ikke søtet. Tilsetter du noen dråper natreen pulver , så erstatter den fint melken. (men jeg liker jo soya da..)

Så ahr jeg en som heter Probios soia & soia, som har bare 1,6 g karber per 100 g vare, men denne smaker litt mer vandig, Har ikke prøvd å tilsette natreen i denne enda.

Så kjøpte jeg en tidligere som het provamel, som var søtet med eplenektar (??? hun sa det på helsekosten) og denne var kjempegod! men her er det litt mer karber da...

Det er flere typer av provamel merket, og jeg har ikke prøvd flere enda. Man må jo bare prøve seg frem. Dette er disse 3 jeg har kjennskap til.

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat