Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-08, 23:59   #4
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nok en påminnelse...

Hmmm... Jeg skal på familiebesøk denne helga.... Jeg har vel allerede innstilt meg på at det blir en dag eller to med brød og poteter og kaker... Det er en del fjernere slektninger, så jeg er ikke helt klar for å forklare og inkludere dem i mitt nye lavkarbo-liv. Får uansett prøve å begrense karbene i størst mulig grad. Jeg savner dem egentlig ikke i allefall. Men det blir vel å pirke litt i en og annen "høflighetspotet"

Jeg har vært i ketose i to uker (og for første gang) nå, så det blir interessant å se om kroppen protesterer. Det er uansett rett tilbake til de gode vanene når jeg kommer hjem på søndag kveld

(Jeg merker meg at jeg sier "når jeg kommer hjem på søndag kveld", og ikke mandag morgen. Bare det er en liten seier for meg. Før ville jeg alltid sagt mandag, alle slankekurer startet neste mandag )

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat