Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-08, 06:32   #7
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Nok en påminnelse ...

Jeg har funnet ut en ting. Skal jeg spise sammen med folk jeg ikke kjenner så godt, eller ikke har sett på lenge, så sier jeg at jeg "desverre" ikke tåler en del typer mat. Det er så mye lettere enn, å forklare hele lavkarbokarusellen. Folk lukker øra uansett...

T.o.m min egen familie, som ikke hadde noe tro på kostholdet mitt, de trodde fortsatt ikke på det selv om de var vitner til at jeg gikk fra 86 til 59kg i 2004....

Når det gjelder å spise med famile, så tar jeg med meg mat jeg! (brøderstatning eller Mama Lupes tortillas etc) Jeg dytter ikke i kroppen min noe jeg ikke vil den skal ha. Så får heller bare svigermor og pappa og alle andre bli sure for at jeg ikke "gidder" å smake på surkålen eller det hjemmebakte brødet dems....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat