Tråd: Klagerett?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-08, 09:32   #3
Kanonada
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Kanonada er på en erverdig vei

Sv: Klagerett?

Opprinnelig lagt inn av Skippy, her.

Dette høres merkelig ut. Se om du kan finne noen som har en sånn vekt som måler fett og vann i kroppen, så du får kontrollert om dette er vann eller fett. Kan du legge ut menyen din? Eller ligger den et sted allerede? Må si dette interesserte meg, har selv opplevd at vekta steg noen uker. Jeg var i ketose og vekta steg, men ikke like dramatisk som hos deg. Skjønner godt at du er sur, jeg hadde vært helt uutholdelig.

Jeg skriver ikke noen meny, men har en viss oversikt over hva jeg har spist daglig, og har testet enkeltdager for å se hvordan jeg ligger an, og kommer da frem til at jeg ligger på ca 12 karber, i underkant av 80 gr protein og ca 160-180 gr fett..

Jeg spiser rømme eller fløte,eller begge deler hver dag,og ganske mye ost, og har hørt enkelte si at dette kan bremse vekttap,men om jeg ikke kan ha dette, så vet jeg ikke om jeg kan takle ketolyse..

Dagsmenyene mine varierer jo selvsagt noe,men omtrentlig ser de slik ut:
Frokost; egg(omelett eller speilegg, av og til kokt,men det liker ikke magen min noe særlig),bacon eller evt skinke i omelett. Tomat.ost.
Lunsj: som regel mer egg, eller jeg spise salat med tacokrydra kjøttdeig eller kyllingfilet.
Middag: som regel kjøtt av noe slag,ost, gratinert og med brokkoli eller blomkål, eller med ruccolasalat,litt lø,agurk,paprika.
Kvelds: ofte ingenting,men om jeg blir sulten så har det hendt jeg har spist bacongull, eller krem med litt blåbær/bringebæær, eller krem med litt smelta sukkerfri sjokolade.
Har slutta å drikke lettbrusen min,men drikke kaffe og en del te med natreen.

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat