07-05-04, 18:09
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
|
Opprinnelig lagt inn av Iset
Humre.
Ja jeg er litt hissig når jeg leser slikt, iallefall om jeg er hissig fra før den dagen. Og etter nesten 4 år i helsekostbransjen har jeg hørt så mye både for og imot at jeg rett og slett er LEI. Og etter slike oppslag, får vi sure kunder i en MÅNED etterpå, som omtrent vil ha pengene tilbake fordi de har lest at alle kosttilskudd bare er tull osv. (Folk leser det de vil vet du).
Hehe nå hørtes sikkert det og hissig ut. Men jeg prøver å bruke smileyer for å illustrere at jeg ikke er sint. <--- som denne. Hehe.
En misforståelse jeg ser er ganske vanlig blandt tilskudd-skeptikere, er at de tror vi som tar vitaminer, tar det istedetfor mat så og si. Har hørt det gjentatte ganger. At kosttilskudd ikke kan erstatte mat. Nei? Er det noen som har sagt det da?
De som tar tilskudd, er som regel de som faktisk spiser sunnest også. De som spiser grandiosa og drikker cola hver dag, driter som regel i å ta noe som helst, for de er ikke opptatt av kosthold.
Merkelig at ikke ernæringsekspertene kan se dette.
Måtte le litt av han ene skuespilleren, øverst i høyre hjørne, som mente vitaminer kun hadde en placebo-effekt. 
Vi har alle våre dager
|