Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 18:19   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ikke jeg heller. Sto vekta mi stille da jeg slanket meg, hadde jeg spist Heistads gele. Siden jeg ikke drikker brus eller fun light etc (søtt kliss spør du meg) og jeg ikke spiste andre typer søtstoff samtidig visste jeg årsaken. Jeg sluttet med gele (men ikke med bær eller krem) og vekta beveget seg igjen. Lager jeg ostekake bruker jeg gele med aspartame, men det er sjelden og jeg spiser aldri mer enn et stykke til dagen uansett. DEN lille mengden tåler jeg visst. Så MIN vekt står stille med aspartame.... I tillegg ble utslettene mine verre, men det er visst bare innbildning