Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 19:27   #13
Nirren
Medlem

Nirren sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: I hedmark
Alder: 52
Nirren er en juvelNirren er en juvelNirren er en juvel

Hei Det er lite å tilføye. hvorfor noen på ketolysekuren går ned 25 kilo på 6 uker og andre 5 kilo har mange årsaker. i snitt er 1-2 kilo pr uke helt som forventet ( etter et initialt strot dropp , som delvis skyldes tap av væske og salter)
Kvinner går generellt mer ned enn menn på grunn av relativt mindre muskelmasse.
Du har vel søthunger og trenger kosttilskudd, jeg anbefaler gjærbundet krom, som reduserer søthungeren og ifølge mange undersøkelser reduserer insulinresistensen, og dermed øker fettforbrenningen. Selen vil supplementere tilskuddet. Er det dårlig råd, ville jeg satse på krom i første rekke.
Vann øker forbrenningen Les min bok om dette, eller tro meg og drikk 1/2 liter 2-3 ganger mellom måltidene. Det er billigt i tillegg.

Når det gjelder svar på Lavkarbo, skal jeg pårøv å delta så langt tiden tillater det. Jeg jobber 4 dager i uken som fastlege, 1 dag som bedriftslege og 1/2 dag som tilsynslege. Allt som har med ketolyse å gjøre foregår på fritiden.

Vennlig Hilsen
Torkil

TORKIL:Tusen takk for at du tar deg tid til å svare oss. Du gjør jo som du selv vil om du vil svare oss... Men vi er utrolig glad for det. Det er i tillegg til deg utrolig mange her inn som kan mye. Tusen takk til dere også.

Jeg har egentlig ikke hatt så stor søthunger. Og hvis jeg nå får det ... ja da tar jeg et glass med Pepsi max.... Syns det hjelper meg. Går jeg da mot strømmen???? He he.. Så lenge det funker for meg så...

Jeg syns det har skjedd utrolig mye positivt etter jeg begynte på kuren. Masse energi...ingen romling i magen....bedre humør... selvfølgelig krympet i størrelse...Trener masse 3- 4 ganger i uka....Happy me!!
Lover jeg skal ta meg sammen når det gjelder vann og så får jeg vel prioritere mineraler og vitaminer... Vet det blir litt mindre trening den kommende tiden, men litt må jeg vel få til... Igjen:TUSEN TAKK TIL ALLE DERE SOM HAR SVART MEG..