Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-08, 13:13   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Søvnløshet - vanlig i starten?

Opprinnelig lagt inn av Elephanta, her.

Skulle akkurat til å spørre om hvor viktig de magnesiumtablettene er.. Men skjønner at det er lite lurt å droppe dem da ja. Men går det fint å ta dem tidligere på dagen, kanskje?
Ellers er det jo litt merkelig at vi har så forskjellige erfaringer med søvn og magnesium/ikke magnesium.

Jeg tar magnesium til middagen

Og jeg tror ikke det er magnesium som er årsaken til din mangel på søvn. Men rett og slett at kroppen driver og går over til ketose-forbrenning. Kroppen bruker ca 3 dager på å tømme glukoselageret, for så å gå over på fett-forbrenningen. Det er tyngre forbrenning for kroppen, og uvandt Og du er jo midt i den "økta"...

Så jeg ville sett det an 2-3 uker til i vertfall. Og da eventuelt sendt en mail til Torkil viss det fortsatt er slik.

Alle kropper er ulike, og vi har bare våre egne erfaringer å gå utfra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat