Tråd: Klagerett?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-08, 21:01   #37
Kanonada
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Kanonada er på en erverdig vei

Sv: Klagerett?

LilleMOr:
Å forandre vaner under bruk av reductil er jo alfa og omega, så om du opprettholdt dårlige vaner er det ikke rart om vekta gikk opp igjen i etterkant

Som sagt var mine gode vaner godt innarbeidet FØR jeg startet med reductil(2 år i forveien faktisk), og jeg opprettholdt dem underveis, var alltid påpasselig med å spise NOK, kun i starten da apetitten var merkbart dårligere enn vanlig måtte jeg tvinge meg til å spise etter klokka..
Og jeg spiset aldri under 1500 kcal og da kan man heller ikke si at jeg levde på ekstrem lavkalori, tvert imot, en helt sunn måte å gå ned i vekt - om man ser bort fra det at en pille som dette neppe i lengden er sunn for kroppen. Men for meg overskygget det positive det negative i høy grad. For noen kan reductil føre til depresjoner, for meg ble det å endelig se at vekta beveget seg en lykke i seg selv og jeg ville grine av glede da første uka viste 2 kilo i minus -senere ble vekttapet betydelig mindre på ukesbasis,men for meg var 200 gram i uka en stor,STOR sier og glede etter år med jobbing uten reultat.

sorry mine lange kjedelig innlegg nå,men DETTE engasjerer meg virkelig, for jeg syns ikke man skal forkaste andres løsninger bare fordi man er så inne på sitt eget som funker ås bra for seg selv..
Jeg har vært sketisk til lavkarbo,men jeg har aldri "dissa" det, fordi det klart er noe i noe som funker for så mange. På samme måte har reductil funket for meg og mange mange andre.

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat