Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 22:09   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tror nok det er rett at blodtype A har noe "tyngre" for det på en lavkarbo diett, men om man følger lavkarbodiettens retningslinjer samtidig som man skjeler litt til blodtypedietten er det ikke noe problem.

Jeg har prøvd Grete R. og andre lav fett, lav kalori dietter FØR jeg overhodet prøvde lavkarbo. Disse har ikke funket for meg eller fått meg til å gå nevneverdig ned i vekt. På egenhånd hadde jeg kuttet ut en matvarer jeg reagerte negativt på, - og alt dette passet perfekt med type 0 - dietten. Jeg var ganske så sikker på at jeg var type 0. Spesielt fordi jeg også har lavt stoffskifte .... ja, ALT passet liksom. Stor var min overraskelse da jeg tok en test og den var klar og utvilsom type A negativ. Jaha ja..... Men jeg reagerer jo på og tåler de samme matvarene som tidligere - og dette passer ikke inn med type A i Blodtypediett boka

Men det kan jo forklare da - selv om kroppen min er happy - hvorfor jeg tar så seeeeeeint av... kanskje ?? Ikke vet jeg.

Lise sa et eller annet om at A kunne være lik O eller etterellerannet og godt kunne funke på lavkarbo. Det står i den andre blodtypeboka....

Liiiiiiiiiiise !! Hva var det der igjen ??? Har søkt, men finner det ikke noe sted !! Vet du hva jeg mener ? For nå vet jeg jammen ikke sjøl !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat