Sv: Lavkarbo og depresjon?
Men trenger du aa velge en da? Er det ikke mulig aa spise lavkarbo (sorge for aa faa nok fett)? Det funker for meg hvertfall....Man maa jo selvfolgelig lese litt og faa seg noen kunnskaper om lavkarbo-kosthold da.
Helt enig i at d er ca umulig aa ta avgjorelser naar man er veldig deprimert. Om avgjorelsen er veldig vanskelig kan d jo vaere en god ide aa oppsoke en kostholdekspert 
Det gjorde jeg, og det er i grunn veldig godt aa faa konkret veiledening og oppfolging etter som man onser/trenger det selv. Bare en bekreftelse paa at d man gjor er riktig er jo betryggende. D koster jo litt penger da. Men for meg var/er det definitivt verdet det.
Jeg tror ogsaa paa at maten har veldig mye med psyken aa gjore. Jeg lider av depresjon og angst. Kjente senest i dag at angsten ble framprovosert av at det var lenge siden forrige maaltid, saa blodsukkeret mitt var lavt. Ogsaa hadde lagt hos en venninne som ikke gaar paa lavkarbo saa hun hadde ikke akkurat den typen mat aa tilby.
Naa er jo dette en gammel traad ogsaa da, saa ting har kanskje forandret seg litt siden sist. Syntes bare d var et interessant emne, og folte for aa legge til personlige erfaringer.
Uansett saa heier jeg paa deg! 
|