Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-08, 08:53   #5
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Sv: Jeg begynner faktisk å bli litt forvirret her inne

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Ja, mange Lindberg-folk er i ketose. Jeg tror Lindberg har flere kostholdsvarianter, blant annet en ketogen diett. Jeg kan ta feil.

Ved lindberg kan man spise mye mer karbs! Man teller ikke, men går etter tallerkenfordeling. Men man kan også velge å spise under 40 karbs, for da havner man fortsatt i ketose, og da blir det en ketogen lindberg kost. Dette skal gi litt raskere vektresultater, og linberg klinikkene anbefaler det til personer som er kraftig overvektige.

Maltitol er ok for noen, men ikke alle. Noen personer løper flere ganger om dagen på do ved stort inntak av søtningsstoffet Jeg har ikke problemer med det. Unner meg gjerne noen sjokolade biter per dag med maltitol!

Det finnes jo grenser for hvor mye man kan spise selvfølgelig, men jeg tror det skal veldig store mengder til for å ødelegge vektreduksjonen. Ved ketogent kosthold spiser man mye fett, som metter mye! Dermed orker man oftest ikke å spise så mye som man tror

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat