Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-08, 10:21   #8
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Jeg begynner faktisk å bli litt forvirret her inne

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

At stixen slår ut, betyr at du har så mye ketoner at noen skilles ut i urinen. Du kan være i ketose uten å ha dårlig ånde eller utslag på stixen, men da er du ikke intens ketose (som ketolyse).

Som regel brenner du kroppsfett under ketose. Jeg tror også at sulter du griske tarmbakterier, som bruker deg som et lagringsorgan. De lever på fiber og sukker, og fører det inn i leveren din, som sørger for å lagre det som fett. Null sukker, null overskuddsenergi å lagre. Da øker nivåene av noe som heter fiaf, og du begynner å brenne fett.

Kan du gi meg noen eksempler på hvordan DU spiser?

Hva er for MYE fiber? Blir forvirret av det fibergreiene også... Har jo alltid hørt at det er BRA og at det passerer rett gjennom systemet...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat