Sv: Jeg begynner faktisk å bli litt forvirret her inne
Opprinnelig lagt inn av Kanonada, her.
Scartz:
Jeg er med på den, ulike mennesker, ulike erfaringer
Bare får ut litt frustrasjon, jeg. 
Jeg fortsetter som jeg gjør idag fram til jul, med både kaffe og fløte.
Jeg drikker ikke brus -kjøpte meg en flaske for å kose meg i helga,men plutselig hadde jg null lyst på det?! jeg mener.. what??
Er ikke mye kosemat om dagen heller, skulle jeg kose meg ville det blitt med knekkebrød og det tør jeg jo søren meg ikke..
Hehe, jeg kan godt forstå at du blir litt frustrert! Det ble jeg også når jeg gikk fra ketolyse til lindberg. Såååå mange regler, som er forskjellig fra person til person. Ja mat, nei mat, litt mat, kanskje mat, mengder, telling aaaaah! 
Til slutt fant jeg bare ut at jeg måtte kjøre mitt eget løp. Jeg MÅ ha brød i hverdagen min, rett og slett fordi det er billig og lettvindt i travle dager. Så derfor kjøper jeg lindberg brød, og spiser det med god samvittighet!
Lindberg anbefaler light produkter, men der er jeg ikke enig... Ønsker ikke å bytte ut fett med sukker. Så jeg spiser originale produkter. Og jeg går fortsatt ned i vekt! Weee! Ting trenger ikke alltid å være svart på hvitt, man må bare tørre å eksperimentere litt Jeg har gått opp og ned noen kilo i 2 måneder nå, rett og slett pga eksperimentering. Nå tror jeg at jeg endelig har funnet den rette kombinasjonen for meg! 

|