Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-08, 14:07   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Og jeg lurer på operasjon MED NARKOSE

Jeg har svart på akkurat dette tidligere:

Du behøver ikke å begynne med mer karber (dvs det andre kaller å spise "normalt") mer enn 3-4 dager før du skal opereres. En operasjon er en stresssituasjon for kroppen og det samme er sårheling. Spis lite stivelse, men frukt og grønnsaker etter operasjonen og etter en ukestid kan du starte på lavkarbo på nytt.

Torkil skrev som kommentar til dette:

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Her er jeg halt på linje med Nille. På sykehuset vil du uansett få glukose intravenøst i forbindelse med operasjonen ( full narkose) og da et det viktig at kroppen ikke er i ketose, da plutselig sukkertilførsel kan medføre forstyrrelser i væske og slatbalansen, spesiellt når det gis intravenøst.
Følg Nilles råd.