Sv: Jeg begynner faktisk å bli litt forvirret her inne
Nille:
Grønnsaker spiser jeg til alle hovedmåltider(minst to). Da går det mye i ruccola,agurk,paprika til lunsj, blomkål eller brokkoli til middag.
Fett; meierismør til steking, kjøttdeig,bacon, egg(plommen har vel en del fett?), rømme stort sett hver dag og fløte og ost hver dag. Olje over ruccola-salater. mellom 150-180 gr fett har jeg regnet ut at jeg ligger på.
Vann: ja! For første gang i mitt liv drikker jeg MINST to liter vann pr dag, som regel 3, pluss kaffe..
Vitaminer og mineraltilskudd: jepp.
Fløte kan jeg vel greie å kutte helt ut, men om jeg må kutte ost så kan jeg faktisk ikke greie å leve på dette her, og det er IKKE fordi jeg ikke vil prøve,men ost er det enste jeg føler jeg har igjen som jeg virkelig er glad i(bortsett fra salat,for det elsker jeg faktisk), og uansett hvor mye jeg ønsker å gå ned i vekt så kan jeg ikke leve på en diett som ikke inneholder NOE av det jeg liker best.. Skjønner du, eller høres jeg bare teit ut nå? -følte meg litt teit serru.. 
Men det er jo av disse årsakene jeg aldri kunne levd på pulverdietter.
Og jeg føler jeg "ofrer" ganske mye allerede nå når jeg ikke kan spise frukt,knekkebrød,havregrynsgrøt. Disse tre er mine lifesavers, det meste annet kan jeg fint leve uten bestandig..
|