Sv: Er mine smaksløker helt på jordet?
Åhh... Hellmanns!! Takk Nille for du minnet meg på den!! Den er nydelig synes jeg. Bare den vi brukte når jeg bodde over there. Her i byen hadde vi en liten kolonial som tok inn mye spennende, blant annet Hellmanns mayo, men hun la ned. Må ut på leting tror jeg. Hun solgte også en utrolig god organisk peanøttsmør. Helios har også lagt ned her, så jeg må ut på leting etter butikker med god utvalg. Har ikke ultra her i byen. Tror jeg må handle litt neste gang jeg er i Stavanger.
Takk for info om pasta JenJen. Kanskje jeg skal kjøpe lavkarbo pasta bare for å få avsmak Jeg kunne spist pasta med bare en god olje og parmesanost. Eller pesto.... "sukk".
Gleder meg til Mama Lupes er på plass, men vurderer å handle litt fra statene.
Enig med deg Scartz, dumt at de kutter fettet, men det er vel fordi de skal være lav.. alt... og dersom jeg tenker litt over det, skjønner jeg at det kan jo ikke være mye smak igjen.
Har nok vært lite bevisst når jeg handlet, ikke lest innholdsfortegnelsen i forkant. Det går nok i bosset både majo og peanøttsmør (den var helt j.....) What the heck, its only money Dyr lærepenge ihvertfall.
Kjenner noen som har kjøpt endel på lavkarbopikene, brødmix som skulle være veldig god, og knecks'ene. Snopet også men det unngår jeg mest mulig.
Tror jeg skal bruke litt mer tid på kjøkkenet fremover. Jeg ser fra forumet her at det er mange som omgjør vanlige oppskrifter til lavkarbo. Jeg liker egentlig å lage mat, men har ikke tatt meg tid til det. Nå skal forkleet på igjen!
Takk for svar, alle sammen!
|