Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-04, 23:10   #18
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Uff dette var leit å lese, Skorpia. Synd du skulle oppleve slike omstendigheter rundt det som ellers er en så lykkelig begivenhet..
Jeg opplevde helt motsatt, fikk kjempeoppfølging på sykehuset. Lå innlagt i 2 uker før de satte fødselen igang SEKS uker før tiden, i uke 34+3.

Hun var pinadø 2825 gram, det er ganske stort til å være halvannen mndr før tiden. Hadde en flott fødsel (1 time og 46 minutter, veldig intenst men helt etter boka) og en flott tid på sykehuset, både før og etter fødsel.

Er glad jeg slapp slik behandling du fikk, og slike leger. De legene jeg hadde var kjempeflotte!
Men det er vel litt forskjell på nå og 80 tallet også, heldigvis. Så dine døtre slipper nok å oppleve noe slikt.

Ja ikke sant det føles godt å få det ned på papiret slik? Skriv i vei du!