Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-04, 01:51   #13
Glykemia
Juniormedlem

Glykemia sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 59
Glykemia er på en erverdig vei

Nille...

Tusen takk for kjempebra og informativt svar!
Ja, jeg gjør det slik du beskriver og som vist på bildet.
Får ingen svai i ryggen idet ryggen min er dønn stiv/rett...sliter med diverse prolapser og annet snadder og var derfor redd for at "Slideren" ikke var noe for meg. Ble derfor positivt overrasket når du sier at den tvert imot er BRA for ryggen!

Jeg tror muligens at grunnen til at jeg ble mest støl i armene med en gang er fordi kroppsvekta mi er såpass høy og når man ruller fremover og støtter seg på slideren blir jo belastningen på armene tyngre jo tyngre man er... MEN, iløpet av ettermiddagen og kvelden idag har jeg bare blitt mer og mer støl i øvre del av magen! Såpass mye faktisk at jeg bare fikk tatt en 1x10 idag før jeg måtte la den få hvile...til over helgen tror jeg!

Som du sier så er det jo noe ganske annet med nedre del av magen da, fra navlen og ned...er det noen mirakeltriks som kan få huden til å holde følge med resten av magen på veien nedover? Eller er bukplastikk eneste løsningen til syvende og sist?

Glykemia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter med en Atkins "light" variant men skal sette meg mer inn i dette og håper det funker. Svar med sitat