Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 22:28   #16
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Har en sprekk på karbo i kveld

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Vedr. ketose/mangel på ketose etter en sprekk: Det er individuelt

Men slapp heller av, ta det som en liten "lærepenge"... Kjenn etter hva du følte du oppnådde/ikke oppnådde med sprekken.

Så fortsetter du bare videre i lavkarbo tralt. Vi har alle hatt en sprekk

Lykke til videre

Takk for det

Det jeg lærte var at jeg må ha en strategi for den typen anledninger... Hva gjør dere når dere er på f.eks kaffe hos noen og *alt* som serveres er "forbudt"? DEt er ikke nødvendigvis det at man MÅ ha noe søtt til kaffen, men det er jo noe med at mat gjerne er en sosial greie. Man føler seg litt kjip hvis man bare sitter der og ikke smaker på noe av det som blir servert.

Ellers er jeg ganske stolt over at jeg greide (eller at det var så lett) å begrense meg såpass som jeg gjorde. Det ble ikke sånn at jeg kastet meg over kake og sjokolade når jeg "likevel hadde sprukket". Det synes jeg var bra da

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat