Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 22:31   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har en sprekk på karbo i kveld

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Takk for det

Det jeg lærte var at jeg må ha en strategi for den typen anledninger... Hva gjør dere når dere er på f.eks kaffe hos noen og *alt* som serveres er "forbudt"? DEt er ikke nødvendigvis det at man MÅ ha noe søtt til kaffen, men det er jo noe med at mat gjerne er en sosial greie. Man føler seg litt kjip hvis man bare sitter der og ikke smaker på noe av det som blir servert.

Ellers er jeg ganske stolt over at jeg greide (eller at det var så lett) å begrense meg såpass som jeg gjorde. Det ble ikke sånn at jeg kastet meg over kake og sjokolade når jeg "likevel hadde sprukket". Det synes jeg var bra da

Det jeg gjør når jeg skal bort slik, er å spise før jeg reiser. Da er jeg mett, og suget blir ikke så stort. Det blir lettere å holde seg unna fyfy-saker
Blir det spørsmål, så sier jeg at jeg ikke kan spise, for jeg tåler det ikke.
Jeg spiser det som er bra for kroppen... Er sluttet med å tenke at jeg skal spise ting jeg ikke skal ha bare for å være høflig. Det tjener ikke kroppen min...
Ja det er flott at du klarte begrense sprekken

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat