Opprinnelig lagt inn av Muskat
Jeg har vært der hvor den første oreoen ble laget
Må finne fram kartboka en dag, og sjekke årstallet... Det var i alle fall på Manhattan, Lower West Side, ikke så langt fra Chelsea Meat Market (som heller ikke finnes lengre, det er designermotebutikker der nå.)
Og hvis dere orker å vente til ut i mai med rapport, så er jeg villig til å teste Atkinsgodterier og melde tilbake om hvordan de smaker, sånn før dere bestiller i dyre dommer Neida, det er da så lite, bare hjelpsom jeg!
Muskat
Jeg kan ikke bestille før feriepengene kommer, i mai eller juni, så jeg vil gjerne ha rapport. 
Jeg har smakt noe av det (har bestilt endel før, 2 ganger), bla Peanut butter cups, alle Advantage-barene, Morning Shine cinnamon bun bar (ekkel), caramel nut chew (fantastisk!!), peanut caramel cluster, + matvarer som ketchup (avhengig), barbeque sauce, cola sirup, caramel sirup (smakte som karamellsaus, vanvittig god!!!!), osv.
GLEDER MEG SÅNN TIL Å BESTILLE!!!
Nille: jeg prøvde å bestille tortillaer sist, men fikk ikke pga holdbarheten eller noe sånt, det var visst kjølevare?? Ser du spiser dem av og til, får du dem fra broren din eller noe? Har så lyst på tortillas...