Tråd: Easylife
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 10:50   #16
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste

Ble litt nysgjerrig, så jeg klikket på linken. Det lå mange linker til solskinnshistorier der, men det jeg var mest nysgjerrig på fant jeg ikke.
Det står bl.a. at det er leksjoner/opplæring om kosthold, men det står ikke noe om maten (eller shakene som bjoekr informerer om), det står heller ikke noe om hva slags kostholdsråd som vil bli gitt. Siden du skriver at du skal holde deg i ketose videre, er det da en lavkarbo-filosofi de gir informasjon eller opplæring i?
Og selvsagt - pris ... Nå er vi jo vant til at ting skal koste, men det står ikke nevnt noe sted om hva prisen er. I tillegg til medlems-/månedsavgift hos et treningssenter, så koster vel shakene noe og kanskje også møtene som holdes.
Kan du si noe om det?

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat