Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-05, 21:10   #19
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av RAGNA

Nå har jeg vært kjempeflink og fulgt alle rådene i Torkilds bok som man kan prøve når vekta står i ro. Veide meg i dag, og jeg har fortsatt ikke gått noe ned den tredje uka. Nå har jeg stått i ro i 11 dager, og det føles ikke spesielt motiverende! Når man er 30 kilo overvektig bør det jo også være lett å gå ned i startfasen....

Nå har jeg tre dager igjen for å gå ned to kilo. Mye kan jo skje på de dagene, så jeg får bare håpe det beste. Føler at kroppen går litt på tverke også. Har fått både treg mage og eksem. Kanskje denne kuren ikke er så sunn for min kropp?

Venter i spenning til veiedag på torsdag... undrenes tid er kanskje ikke forbi?

Går for den tl Torkil om å kutte ned på egg,dersom du plutselig får eksem.og det er noe du vanligvis ikke har,men husk at mange reagerer på søtstoff,aspartam er faktisk no mange reagerer på, og kan stoppe vektnedgang i følge Atkins. I Candidaklubben eller hva det heter,har Aspartam tilløp til så mange bivirkninger at jeg uansett ville være forsiktig. Finnes i de fleste kjøpelettbrus og syltetøy. Og Canderel søtstofftror jeg det var)
uansett vær forsiktig med Natreen ,maltitol eller hva det nå måtte være.
Maltitol kan være et ekstremt bra avføringsmiddel,men er ikke å anbefale,finnes i noe sjokolade på helsekost DVS. Sitt på dass hele natta!!!