Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 13:40   #10
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Enda en artikkel som påstår lavkarbo er lite gunstig

Snedige formuleringer her ja.

Men enig med Areola; som det står skrevet så virker det som de har kuttet fettet i tillegg. DA er det slettes ikke Atkins det er snakk om ihvertfall. Jeg merker det fort hvis jeg får i meg for lite fett; da blir jeg ganske mye slappere og dauere. Kutter man karbohydrater så er det FETT kroppen trenger istedet - ikke proteiner. I artikkelen står det jo at det er snakk om en test med lav karbo og høy andel PROTEINER. Fett står det ingenting om. Både på ketolyse og iflg Skaldeman skal det være høyest andel FETT i kosten; prosentvis opptil 70 %.

ps. Photo: jeg skårer også mye høyere på sånne tullete IQ-tester når jeg er skikkelig i ketose.

Men som sagt, slurver jeg med å få i meg nok fett så merker jeg at alt blir mye tyngre. Altså: hvis jeg spiser lite karbo og høy andel PROTEINER, (magert kjøtt o.lign.) som artikkelen skriver om.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 14-12-08 kl 15:35.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat