Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 16:43   #25
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye gikk dere ned første uka på ketolysedietten?

Fantastisk nedgang alle sammen, flinke er dere! Heier på dere, jeg!

Husker ikke lenger hvor mye jeg gikk ned den første uka; det er snart to år siden. Men jeg spiser fortsatt ketolysemat, og har gått ned 40 kilo totalt.

Jeg bare lurer på, Nitja, om du drikker nok vann?! Hvis du er svimmel om morran så høres det unektelig ut som om du drikker for lite ja. Det er ihvertfall slik jeg føler meg hvis jeg har drukket for lite; -føler meg omtrent "fyllesyk" om morran da. Lett å bli sløv med vannet. Du må få i deg minst tre liter om dag.

Jeg har aldri kunnet spise ting laget av bakemix eller soyaprotein, for da går jeg ikke ned. Letteste måten for meg å kickstarte kroppen (nedover på vekta) er å spise store mengder ribbe og koteletter, og mye animalsk fett, litt mindre grønnsaker en periode, samt drikke MYE mer vann.

fra Nic.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat