Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 18:13   #8
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Sv: Savner matgleden, jeg

Hei! Kjenner meg litt igjen i det du sier! Mat har alltid vært en stor glede, veldig kos, og noe man gledet seg mye til. Når jeg gikk på ketolyse mistet jeg matlyst, samt gleden.. På en måte var det veldig befriende å ikke konstant tenke på mat! Hadde mer energi til å tenke på andre ting, og ikke fokuserte så mye på all den gode maten som finnes i butikkene

Men samtidig så gjorde det hverdagen nesten litt mer kjedelig. Jeg LIKER å glede meg til middag! I fritiden har jeg ikke særlig mye å gjøre enn å trene å sitte på dataen. Dager jeg ikke jobber eller har skole har jeg på en måte ikke bedre ting å gjøre enn å lage gode måltider Men når maten ikke frista, frista jo heller ikke matlagingen.

Så jeg forstår tanken din! Og lett kan det ikke være om du ikke liker kjøtt særlig heller, da det er det ketolyse mye går ut på. Men nå har jo mange andre her kommet med mange gode råd til deg ang. akkuratt det Kjøtt er livet mitt, så der kan jeg ikke bidra så mye

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat