Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 20:51   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Artikkel om "fedmegenet"

Men har de isolert dette genet, sånn at de kan påvise at det finnes?
Jeg tror absolutt på disponering for overvekt, men et fedmegen? Hmmm

Vi har jo tilgang på mat som er fryktelig dårlig for oss, som er sukker- og stivelsesrikt. Det er jo det som er hovedsynderen, om det ikke hadde eksisktert, så kan det være godt mulig at problemet heller ikke hadde det. Merker jo selv godt hvordan sånn type mat forstyrrer sultfølelsen min totalt. Men når jeg spiser lavkarbo så kommer de tilbake igjen.

Det som er skummelt er at man utvikler alle fettceller man senere har mens man er ung, og de forsvinner ikke (med mindre man fettsuger), de tømmes når man går ned i vekt. Det er jo også derfor kroppen vil streve tilbake til sin vante form, og vi får det vi kaller for platåer. Det er derfor jeg synes det er så utrolig viktig å ikke eksponere unger for alt for mye høykarbomat og godterier.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat