Ketolyse - hva er lov og ikke lov?
Hei!
Jeg er veldig ny på dette med ketolyse... Så derfor tenkte jeg at jeg skulle starte denne tråden, slik at jeg og andre nye kan få noen tips og litt rettledning... Jeg skjønner at jeg har gjort veldig mye feil i begynnelsen... Så da er det greit med litt hjelp! Snart ett nytt år vet dere! Og med det forsetter...
Så; hva er lov å spise og hva er ikke lov? Hvilke produkter skal vi bruke i matlagingen? Hvorfor bruker vi så mye fløte? Steke matene i smør/margarin eller olivenolje?! Velge vanlig ost, eller lettost?
Merker at det er så mange spørsmål jeg stiller meg hele tiden... Får panikk over hvor mange egg jeg spiser per dag... Er da vokst opp med regelen om ett egg per dag... Og nå går det fort en 6-pakk dagen! Og så var det dette med lettost og ikke vanlig ost, ekstra lett melk, og ikke fløte... Ja det er mye man må venne seg til... Men allikevel så klarer jeg ikke leve med at sånn skal jeg gjøre! Jeg er av typen som vil vite hvorfor! Og når jeg vet det, ja da kan jeg godta det! Så håper det er noen som kan hjelpe en ny og forvirret sjel her inne!!!
Og ønsker dere alle en strålende juletid!!!!!!!!!!!
|