Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 18:19   #2
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, jeg skal på grøtfest!!!

Dette kjenner jeg meg igjen i! FIkk et tips fra Gerd om å spise før man drar på sånne ting, men det er jo ikke søtsuget, karbosuget eller sulten som er problemet... Det er det å sitte der "med henda i fanget" som du sier.

Jeg har løyet på meg hvetemelsallergi nå, og det er kjempeeffektivt mot en del sånne situasjoner. Da er det helt legitimt å holde seg unna kaker og pizza og brød. Men det hjelper jo ikke mot grøt da...

Jeg har sett at det ligger en oppskrift på lavkarborømmegrøt på oppskirftsforumet. Hvis du ikke synes det er alt for kjipt å ta med "egen" mat kunne du kanskje tatt med en porsjon rømmegrøt og litt sukrin til å ha på toppen. Da vil du jo ikke skille deg ut noe særlig blant grøtspiserne.

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat