Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-08, 09:41   #10
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Ketolyse - hva er lov og ikke lov?

Opprinnelig lagt inn av Snehvit, her.

Hei!
Jeg er veldig ny på dette med ketolyse... Så derfor tenkte jeg at jeg skulle starte denne tråden, slik at jeg og andre nye kan få noen tips og litt rettledning... Jeg skjønner at jeg har gjort veldig mye feil i begynnelsen... Så da er det greit med litt hjelp! Snart ett nytt år vet dere! Og med det forsetter...

Boka du trenger heter Slank med ketolysekuren og fås kjøpt i større bokhandler og på nettbutikken til www.ketolyse.no. Eller låne på biblioteket!

Fedon Lindberg, Skaldeman, Atkins er beslektede kurer (lavkarbo-prinsippet, til dels ketose osv.) men ketolysekuren er den som lege Torkil P. Andersen har utarbeidet.

Boka er absolutt nødvendig for å forstå kuren.

Jeg er helt enig med Gerd; du får best kontroll og oversikt ved å følge en kur så konsekvent som mulig. I alle fall i den fasen hvor du vil ned i vekt. I vedlikeholdsfasene er det vel ikke så nøye, for da er det mindre forskjell på de ulike variantene.

Håper du får glede og nytte av ketolysekuren!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat