Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-08, 14:25   #35
Kanonada
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Kanonada er på en erverdig vei

Sv: Feilen oppdaget

Photobscura:
Riktig som du sier at man må gi enhver diett tid for å vite om det faktisk fungerer, og det er derfor jeg fortsatte med ketolyse i 4 uker til tross for oppgang. Men leste i en annen tråd her at noen hadde valgt å ikke prøve ketolyse fordi startBMI antagelig var for lav til at det skulle fungere.
Det samme kan nok kanskje gjelde meg. Vannet man gjerne kvitter seg med til å begynne med hadde jeg nok ikke lagret siden jeg fra før har gått ned mange kilo og har vært på diett i totalt tre år nå. Dermed vil jeg også si at jeg har en viss peiling på hva som fungerer for meg og hva som ikke fungerer.
Min BMI er også nå under 30, så det er vel ikke umulig at jeg bare må bite tenna sammen og innse at det skal knallhard jobbing til for å få vekk de resterende kilo, så jeg tenker at jeg i tillegg til diett må intensivere treningen ytterligere for å komme i mål, og da er styrketrening et must, og da er jo også ketolyse i og for seg ikke å anbefale. Det å bytte ut trening med å gå tur 30 min hver dag har ikke vært til min fordel, for jeg savner å trene skikkelig.

Alle er som du sier ulike, og derfor er det nå engang slik at ikke alle dietter fungerer like godt på alle. For meg er det nok å telle kalorier og ha et variert og godt sammensatt kosthold som gjelder. Og til et slikt kosthold hører karbohydrater i ulike varianter med.

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat