Sv: Planlagt sprekk fordi det er jul!
Min planlagte pause startet idag. Min mor feiret runddag og jeg hadde planlagt det hele. hadde med mitt eget brød som jeg spist, istedenfor snitte som hun pleier å lage(loff). Masse godt pålegg tok jeg på , sa jeg ikke tåler hvetemel etc. Jeg tok et stk nøttekake med vaniljefyll, det var det minste jeg klarte å skjære av kaka....og det var sååååå søtt at jeg klarte ikke å spise det hele en gang. Deretter ble det bittelitt riskrem m rød saus..det var deilig å kjenne på de to tingene, men jeg hadde ikke lyst på noe annet etterpå. Det smakte meg liksom ikke helt.Det jeg anser som den groveste "overtedelsen" er vel de 2 potetkakene jeg spiste med sylte og sennep til kvelds. De var liksom ikke nødvendig, og de var heller ikke verdt det.
Jeg kommer nok til å holde meg innenfor et visst ketoregime...eget brød, dropper potet, spiser anthon berg etc. MEN jeg kommer til å unne meg surkål til julemiddagen, samt dessert som på trad.vis er riskrem
Jeg kjenner på at jeg er så fornøysd med dette kostholdet og har ikke behov for ellerville sprekker.
I kveld etter mitt såkalte kakegilde idag, har jeg vært utrolig slapp, fysen og sovnet 3 ggr i sofaen. Det kan være tilfeldigheter, men jeg tror det kommer av karbene.
Noen mandariner i løpet av jula er heller ikke umulig. MEN 2. januar er jeg helt på alstå.
Back to normal again, jeg tror jeg dropper og veie meg i jula og venter til jeg er igang etter jul med å følge opp vekt. DET er nok det lureste for min del ,jeg kommer til å bli deppa for hvert gram jeg går opp, og det akter jeg ikke å være. Er det planlagt skal jeg jammen kose meg så det så

|