Sv: Hemmelig slanking
Opprinnelig lagt inn av commit, her.
Er det flere som meg?
Jeg har tidligere annonsert til familie og venner at NÅ er jeg på slankeren igjen, det være seg Grete Roede, pulver, ditt og datt.
Alle mislykkede.....så føler jeg meg flau og..ja...mislykket når resultatene uteblir og får problemer med å se folk i øynene. For det jeg ser er jo: Nå må du ta deg sammen å gjøre noe med overvekten din!
Så denne gangen har jeg ikke fortalt til et menneske at jeg har tatt steget inni lavkarboenes rekker. Tør ikke spise sammen med folk, så de ser alt fettet osv, jeg hiver innpå.......lister meg ut til lunsj på jobb, litt før de andre og tar med meg mat fra buffeten inn på plassen min.
På besøk hos folk forsyner jeg meg med potet ol som de andre, men bare kræsjer den litt med gaffelen for at det skal se ut som jeg spiser.
Kanskje, når, eller tror jeg må si HVIS, det merkes at jeg går ned, kan jeg fortelle hva jeg holder på med.....
Trist, men sant !!
jeg gjorde også som deg .. ja det er trist og måtte spise mat i smug ,,men det er jo for og slippe alle spørsmål ,,,og de samme nedlatende blikka om en ikke klarer det..
føler med deg ,,og lykke til ,, du klarer det
og god jul