Du er jammen flink !! *klapper*
Jeg er også plaget med vann i kroppen, og om sommeren når det er varmt blir det noen ganger ekstremt. Å reise i varme fly om sommeren betyr pinefulle stramme støttestrømper, ellers ser jeg ut som jeg har elefantsyken når jeg går av flyet.......
Så med mindre du har spist masse salt, tror jeg opphopingen av vann har to årsaker : - varmen - det gir seg når det blir kaldere.....
- muskelbruk....
du har brukt muskler du anligvis ikke bruker. Da vil kroppen "verne" seg av en eller annen ubegripelig årsak. Fettcellene som tømmes/forbrennes blir fyllt med vann "bare for sikkerhets skyld". (Dette kan de som trener mye bedre enn meg...) Dette pleier også å gå over i løpet av noen dager..... Det er dette de noen steder kaller (på engelsk) "a visit from the whoosh fairy". Slippe mye vann på en gang som da gir en plutselig vektnedgang over natten.
Bare fortsett å drikke vannet ditt. Det er veldig viktig å få i seg nok vann, spesielt i varmen og når du jobber/bruker kroppen så mye som du gjør !!!