Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-08, 12:51   #11
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Planlagt sprekk fordi det er jul!

Opprinnelig lagt inn av Anitra, her.

Gi meg ketolysen tilbake ja!
Jeg har hatt "sprekk" i går og julaften, og har ikke vært i så dårlig form på lenge! Magen er vond og oppblåst, jeg fiser og føler meg slett ikke bra! Jeg hadde tenkt å kose meg hele jula, men det orker jeg rett og slett ikke! Jeg går over på lavkarbo fra idag igjen, vi skal opp til svigermor en tur idag, men der er det heldigvis koldtbord!Men nå er jeg en erfaring rikere

Ha en fortsatt god jul alle sammen

Hahaha - jeg satt og ventet på de innleggene der ja. Der satte du fingeren midt i øyet på grunnen til at jeg ikke gidder selvom det er jul. Jeg blir rett og slett så elendig form av det.

I går spiste jeg ribbe, medisterkake jeg hadde laget selv uten karbo, blomkål, brokkli og saus - og en liten skje surkål.

Desserten var multer med sukrin og fløte.

Det ble skikkelig jul det - uten den kjipe magen, trøttheten, energiløsheten, frysingen og alt det der. :fornøyd:

Appelsin har jeg såpass lyst på at det skal jeg spise og ta min straff for - men ikke før det øyeblikket da det føles helt riktig.

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat