Tråd: Sutreinnlegg
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-04, 13:53   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Unhappy

Næmmen solstråla da !!
Så trist at du har det sånn ! Hvor i all verden er det du bor hvor det er bakker overralt da ??? Trodde ikke det fantes slike steder her i byen jeg !

Kan gjerne komme med forslag til deg, men det hjelper vel ikke på bakkene eller dyre bussbilletter.... Jeg skjønner deg veldig godt altså, hater bakker sjøl jeg. I går tok jeg bussen for første gang på mange år, bilen streika. Det kosta 10 kroner gitt. Da blir det et spørsmål om prioritering. Når du er så lei deg, er det kanskje bedre å bruke den ekstra 10'ern på bussen (og vogna koster vel noe også ???) og å kutte vekk noen annet, enn å sitte inne og være trist ?

Husk at hver gang du går ut i bakkene blir det lettere. Start med små korte turer, bare noen minutter, - så setter du deg mål og går litt lengre hver dag. Det går ikke lenger før du har taklet den første bakken, så den neste og så den enste. Og samtidig får du god trim. Former leggene og kiloene forsvinner lettere ! Bakker og barnevogn er flott trim !! Etterhver som du blir lettere blir astmaen bedre og...... skjønner ???

Jeg gjorde det slik når jeg skulle sykle opp bakkene til Storhaug. Jeg jobba i byen og for hver dag klarte jeg å sitte på sykkelen lenger og lenger oppover bakken, - isteden for å trille den. Det var en stor seier den dagen jeg klarte å sykle helt hjem - ALLE BAKKENE - uten å ha gått av sykkelen en eneste gang. Det tok sin tid, men jeg klarte det !! Nå er det noen år siden jeg har syklet. Var litt lang vei fra Storhaug til Sola - og å sykle avgårde kl. 5 om morningen frista ikke ! Nå er vi i byen igjen, men ved Bjergsted - det er livet som innsats rett gjennom byen.....en dag, en dag skal jeg begynne å sykle igjen !!!

Beklager jeg ikke kan gjøre alt lettere, lysere og FLATERE vennen, - jeg tenker på deg !!

Stooooooor klem fra meg