Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-05, 12:51   #106
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs
Unhappy

Brebånd

Jeg savner det koselige og stanhaftige nextgentel brebåndet jeg hadde når jeg bodde hos mamma.. det funket hver dag.. hver natt. og det var ingen som blei sur om du satt mer enn 1 time på internett..

men her hos pappa er det anderledes.. de er litt på glid.. men det er jo en fast utgift å ha brebånd. ja hele 300kr i månden.. og en ekstar 500lapp på modemet når man skal sette det opp.. Dette er en stor utgift dette for en familie med 1 normal inntekt.. + en høy statsintekt fordi min far reiser dobbelt opp med havforskningen. altså dobbel månedslønn.. dette dekker akkurat boblebader, sydenturen, hotellhelgene, og all alkoholden når de er på byn.. men internett.. det har de ikke råd til..

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat