Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-09, 22:25   #2
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hei der Godtfolk!

Opprinnelig lagt inn av Regan, her.

Jeg skal starte på ketolysekuren etter anbefalinger fra flere venninner. De bor et stykke fra meg, og jeg orker ikke henge i telefonen hele tiden, så håper det går bra å stille spørsmål her inne!

Jeg lurer litt på hvor det er mulig å finne menyer/oppskrifter på måltider.
Bør jeg ha boka, og kan jeg kjøpe den på fesk notabene?
Stemmer det at jeg bør steike opp kjøttkaker ol ei halv uke før jeg starter?
Og, hva bør jeg ha i kjøleskapet til å mumle på om jeg blir sugen på no?

Tusen takk for svar!
Jeg må innrømme at jeg er veldig spent på hvordan dette skal gå.
Jeg kan jo fortelle litt om megselv og hvorfor jeg vil slanke meg litt da. Jeg er 25 år, har samboer og fødte for ca 1 år siden verdens nydeligste jente.. Vekta jeg gikk opp under svangerskapet gikk jeg ned raskt, mye pga stress, men når stresset var over, så gikk vekta opp og..
Så nå er målet mitt å gå ned 10-15 kilo. Jeg skal også på reunion med gamleklassen fra -99, og vil ikke se ut som den dundra, så man kan vel si motivasjonen er bra høy! Jepp.. Litt om meg her altså. Gleder meg til å snakke mer med dere damer og menn her inne da!

Ciao!

Hei

Oppskrifter finner du på oppskriftsforumet øverst til venstre og boka kan du kjøpe på meny butikker og på ketolyse.no De selger den sikkert på noen bokhandlere også...
Det med at du bør steke opp kjøttkaker en halv uke før, er vel bare for å ha noe lett tilgjengelig om du blir sulten, men det er jo seff noe du bestemmer selv. Men det er veldig greit å ha noe ferdig som du kan ty til.
Hvis du sjesser på noe kan du spise litt ost, f.eks babybel. Du kan spise bacongull og mandler. Ta litt jordbær med pisket krem eller grønnsaker med rømmedip.

Masse lykke til

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat