Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-09, 23:49   #13
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Hei der Godtfolk!

Opprinnelig lagt inn av Regan, her.

Stemmer det at jeg kan begynne å spise fett med en gang, og at det varer i 2 uker.

Ja, du kan begynne å spise fett med en gang, men jeg er litt usikker på hva du mener med 2 uker.

Opprinnelig lagt inn av Regan, her.

Mengden av karbohydrater er på 15 gram, og dette er det som kalles å være i ketose?

Ketose er en form for forbrenning, du kommer i ketose når kroppen har stilt seg om fra vanlig forbrenning til ketogen forbrenning. Det tar noen dager for kroppen å stille seg om.

Alt er godt forklart i boken, den er et must og må leses flere ganger.

Når du først setter i gang med dette, bør du også kjøpe kosttilskuddene som følger med. De hjelper til å få full effekt av kuren og kompenserer for tap av mineraler som kan skje når du legger om kosten.

Velkommen til ketolyse og lykke til på ferden!

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat