Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-09, 20:23   #38
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Være med på ny runde fra 12. januar?

Jeg har pause fra ketolysekuren og har vært på vanlig lavkarbo vedlikehold siden slutten av oktober. Fordi det blir både reising og flere større begivenheter i tida framover starter jeg ikke opp igjen på ketolyse før mandag 26. januar. Det blir jo litt etter dere i løypa.
- Men jeg gleder meg til å begynne "på'an igjen"!

Grunnen til at jeg tok pause fra ketolysen var at den ikke virket lenger; kroppen hadde vent seg til den. Så vekten stod stille.

Men jeg har faktisk gått litt ned i vedlikeholdsfasen. Så selv om det var litt skummelt å spise karbohydrater igjen, er jeg nå fornøyd med å ha hatt denne pausen.

I julen har jeg tillatt meg å spise potet, brød, iskake, sjokolade og annet godt - i beherskede mengder. Har lagt på meg omtrent en kilo, men regner med at den slipper taket når alt det gode er oppspist …

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat