Det blir vel litt avhengig av hvor mye karber du spiser. For mange vil jo et kosthold med få karber og mye fett gi kroppen en bedre mulighet til å si fra når du trenger mat. Selv spiser jeg som oftest 1-2 måltider om dagen, og da er det store måltider. Det hender det blir sent også, uten at jeg får spesielt problemer med det. Jeg har gått ned 20 kg nå - på litt over et år, og er under det jeg hadde håpet på. Fornøyd med det altså Kroppen får bestemme hvor jeg ender, tåler vel å miste 3-4kg til. Jeg har ikke de samme svingningene jeg hadde i energien før jeg begynte spise så mye naturlig fett. Holder meg også så godt som unna frukt, men veier ikke grønnsakene - så vet ikke hvor mange karber jeg får i meg. Det varierer nok en del. Tror ikke det er noe "optimalt" som gjelder for alle, men at det er viktigere å høre på kroppen enn å spise etter klokka Men at overgangen for kroppen og hodet til å samarbeide kan være vanskelig Det kan ta tid for kroppen å skjønne at den får mat når den gir beskjed. Og det kan ikke minst ta tid for hodet å lære seg å lytte til kroppen. Lykke til