Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 16:18   #133
Boffen
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sunnmøre
Boffen er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk Håp 80 vi får slå følge fremover

Skal i ett 40 års lag i kveld, men har bestemt meg for å kose meg med farris, ett lite glass rødvin men avstå heilt fra maten. Er så gira på at ditta her skal jeg klare. Har holdt på i snart 3 år med å få av alle kiloene som kom på i siste svangerskapet men det har misslykkes alt som jeg har prøvd på. Gikk faktisk i ett halvt år på Grete Roede med trening fra 5 til 10 timer i uka... minus knappe 5 kg Sykla faktisk Birken for andre gang, så det var jo en motivasjon i seg selv men kiloene har satt seg heilt fast. På sykkel turer over en time, vart kroppen heilt "tom" så det vart en delt testing på hva en kunne spise på sykkelsete..... men det blei nesten for tøft over fjellet til Lillehammer men kom i mål Har ikke trent no i fase 1, kun gått en delt turer på 1 til 1.5 timer med bra tempo 3-4 kvelder i uken. Skal begynne med spinning etter fase 1, har brukt å spinne 3 kvelder i uken + en kveld med styrke trening, så jeg gler meg virkelig til å starte med ny frisk igjen. Har jo ett stort håp om at fremgangen blir bedre med "nytt" kosthold når det gjelder utbytte av trening. ops... blei langt ditta, men var greit å få det ut

Boffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat